K-Y-S-S!

Sprang 4,2km på gymmet (~25minuter) och gymmade (~30) med Mathilda imorse och jag kan bara säga att det var riktigt skönt. Kände att jag behövde springa längre den här gången, och 200 meter är ju bättre än att springa lika långt! Vi drog till centrum, handlade lite grönsaker och sådant, tog ett solariestopp i bollis och drog sedan hem till henne! Gjorde asgoda kycklingwraps som vi slukade i oss, duschade, pratade sommar, gjorde oss i ordning och var sedan på väg igen. Fröken Skoog skulle jobba och jag skulle bara.. aa, hem. Vi promenerade i snöstormen. Jag hade ingen luva. Förstår ni hur hemskt det var?

Nu vill My att vi ska ses innan jobbet och fika. Vem tar med sig paraply? UNTZ UNTZ


Bara jag som tycker att Adriana Lima är så sjukt jäkla snygg? Nä, tänkte väl

Kommentarer
Postat av: Matsi

HON ÄR LIKA LÅNG SOM MIG!!! :D (mitt mål är alltså att se ut som henne... eller?)

2011-02-10 @ 21:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0