Känner hur det bränner inom mig.

Folk som smaskar. Det är vad jag har suttit och tänkt på hela bussresan och som jag valt att dela med mig av idag. Jag håller på och läser en bok och när jag läser en bok så kan jag inte lyssna på musik samtidigt. Inte heller går det speciellt bra att läsa när jag hör andra prata i bakgrunden eller bara föra väldigt störande ljud. Detta hände mig på bussresan hem ifrån skolan idag. Ett flertal gånger.

• TVÅ personer som satt i närheten av mig tog fram något prassligt och började smaska sönder så att det gjorde ont i mina öron. På riktigt.
• Några ungdomar bakom mig satt och pratade högre än JAGVETINTEVAD om slampiga lärare och god knows what.
• En tjej satte sig bredvid mig och började snörvla som ini tusan.
• Seriöst femton klasser gick på bussen och skrek.

Är det så att ingen vill att jag ska lyckas läsa ut Makeovermani? Jäkla omgivning som ska föra så mycket oväsen

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va du klagar, va glad istället

2011-02-08 @ 15:41:11
Postat av: S

Seriöst nu. Du säger att du gillar min blogg, sen hänger du på och klagar så inåt helvete. Låt mig och min blogg bara vara. Om du inte gillar den så behöver du inte ens besöka den

2011-02-08 @ 18:09:40
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: Niklas Söderström

Dagens ungdomar!

2011-02-08 @ 20:27:49
URL: http://www.soderniklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0