Kom ihåg mig då.

"SL - Nacka/Värmdö: All busstrafik inställd på grund av halka."

Jag sov inte bra alls i natt. Världens storm ute har resulterat i att jag inte kunnat sova. Jag har även ont i min stortå, vilket var åt helvete. Mamma väckte mig imorse, vid 7tiden och sa att alla bussarna var inställda överallt i Stockholm pga snöovädret. Jag trodde först att hon skämtade. Sen när jag insåg att hon inte gjorde det trodde jag att det skulle gå över och att man skulle kunna ta sig till skolan. Det här är första gången något sånt här har hänt och det är sjukt. Klimatet är ju helt crazy, eller är det bara jag som tycker det?

Så vad blir det för planer idag? Greys, Lars Winnerbäck, lite välling och andra barnsligheter? Om bussarna börjar gå igen lite senare så ska jag in till stan och fika med Jonas. Kulkul! Hoppas dem får igång alltihopa i eftermiddag. Hålla tummarna? Yes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0