Kyliga jävla vinter.

Afrodansen var inställd så det blev medelspinn istället. Med tanke på att jag inte har kört det på flera hundra år så gick det inte så jättebra, men kalorier brände jag, och mina ben lär vara ganska möra imorgon! När jag kom hem välkomnades jag av min lönespec som låg på köksbordet. 5125kr kommer in på kontot om två dagar, vilket känns ganska så JÄTTEbra! Dock ska det läggas undan en hel del men ju mer pengar jag får i lön, desto mer kan jag lägga ner på shopping i New York! Hiihhii

Nu ska jag kolla på greys. Sen blir det sängen! Godnattinatti. (btw visste ni att det var -20 när jag gick ifrån bussen ikväll? hade ingen känsel i ansiktet när jag klev innanför dörren - ganska niiiice)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Avundsjuk? Nej, inte alls. Själv får man väl ca 2000 kr. Alla ska läggas undan. Fucking awesome....

2011-02-24 @ 10:30:30
URL: http://feliciahultin.devote.se
Postat av: Mathilda

Åh nice nice nice! Fick min lönespec från ica idag..... den var JUICY!

2011-02-24 @ 21:16:54
Postat av: S

Hohoho

2011-02-24 @ 21:39:39
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0