Luminary ones.

Hemma och ska alldeles strax lägga mig och sova. Hade en riktigt trevlig kväll med Mathilda! Trerätters på Jensen och Himlen är oskyldigt blå på Sergel. Känner oss lite efter som ser den nu kanske, men bättre nu än aldrig! Rågillade verkligen filmen. Bill Skarsgård var så söt! Enligt Felicia är han ännu sötare i I rymden finns inga känslor och hon har lovat mig att vi ska se den någon gång, inom en snar framtid!

Imorgon jobbar jag inte, vilket känns underbart. Ska sova ut, dra och sola, dra till specsavers, träna och senare kanske dra mig in mot stan för en liten fika med Jonas. Hoppas ni haft/fortfarande har en grym fredagkväll, men med detta säger jag GOD NATT! :)

Och ja, det tidigare inlägget är skrivet av Felicia, men det som är skrivet stämmer faktiskt. Puss på min söta vän.

Kommentarer
Postat av: My

luminary ones <3

2011-02-19 @ 00:44:08
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/
Postat av: Felicia

Kuuuul att du hade skoj igår på "alla hjärtans dag", hihi :D puss på dig med!

2011-02-19 @ 10:07:10
URL: http://feliciahultin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0