Lyckan kommer och lyckan går.

Det är 10 minusgrader ute och här sitter jag och är glad över att jag har kommit hem. Mamma hämtade mig, snäll som hon är, så jag slapp vänta på bussen, men var dock tvungen att springa till en annan. Jobbdagen gick bra! Lite seg till en början och mot slutet, men jag har fan insett att de långa passen går fortare än ruschpassen som man är tvungen att genomlida varje vecka. Imorgon jobbar jag igen! 11-15.45 så det ska bli ganska skönt med ett halvlångt pass. Denna söndagen betyder även byte av hem. Byte ifrån mamma till pappa. Precis efter jobbet ska jag dra mig iväg mot annan ort - till Jonas jobb och hälsa på! Det kommer bjudas på smoothie har jag hört, och det är väl sällan man tackar nej till sånt?

Känner att John Blund börjar komma ikapp mig, så med detta mesinlägg säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0