Nobody knows the way it's gonna be.

Rolig grej som kommer sådär i efterhand - Jag hade precis klivit av bussen och pratade i telefon när jag stötte på en kissemiss på vägen hem. Jag sätter mig på huk och försöker locka på den, men kattjäveln är efterbliven i huvudet och står bara kvar och jamar. Jag tappar tålamodet och inser sedan att någon står och ropar på mig. "Ursäkta??? hallå? Kan du hjälpa mig?" Jag kollar upp och ser en medelålderskvinna stå och försöka fokusera blicken på mig och jag frågar om hon har blivit utelåst. Oh yes, tydligen hade hon blivit det och frågade om jag ville kasta snöbollar på ett fönster för att försöka väcka en av hennes grannar. Vad gör jag? Klart jag hjälper till. Fryser händerna av mig i typ tio minuter och vi skrattar åt hur dåliga vi är på att sikta. Hon kollar på mig och säger "Jag är så jävla full... hahaha" och min respons på det är "Äsch! Det är jag med". Erkänn att det var ett ganska trevligt avslut på min natt? Hoppas det löste sig för kvinnan, för jag drog hem sen.

Pappa skjutsar mig till jobbet av ren sympati. Jag tycker om honom ganska mycket just nu.

Kommentarer
Postat av: mathilda

Hahahahahahahahhahaah

2011-02-26 @ 21:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0