Sen hemkomst. Är hemkomst ens ett ord? Haha

Yes! Jag är äntligen hemma. Ifs kom jag inte hem nyss utan jag har hunnit käka "middag" också. Lite dålig matrytm känner jag - Frukost klockan 08.00, lunch klockan 17.00 och middag klockan ~00.00. Bussen hem gick i alla fall 23.20 ifrån gullmars och vi kom ifrån jobbet klockan 23, Sofia och jag. Det gick riktigt bra och riktigt fort idag, och det är jag glad över! Hann även köpa mina toppar på Monki innan jobbet imorse och det gjorde att jag mådde på topp hela dagen. Har ju lidit av världens pms-äckel sedan i lördags då Caroline svek mig totalt.

Känner att jag inte bör vara uppe längre så jag tror jag slänger mig i sängen strax! Imorgon ska jag och Mathilda gymma, och så ska jag klippa mig! Håll tummarna för att jag inte har ont i halsen....


Gud vad det känns som att mitt hår inte växer längre.....
1 - tagen den 24e december
2 - tagen tidigare i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0