Skuggor jagar oss med utsträckta händer.

Två morgnar. Två morgnar i rad har jag försovit mig. Inte för att det är farligt att jag har gjort det, men jag blir lite irriterad på min telefon. Eller på mig själv. Jag vet inte vem jag ska avreagera mig på men jag tror jag väljer mobiltelefonen i denna stund. Måste börja med att lägga telefonen 100m ifrån min säng så att jag kommer upp i tid de dagarna då jag inte har såna här lyxiga sovmorgnar.

Har två lektioner idag, för att sedan göra gudvetvad i några timmar tills Öppet hus sätter igång. Ja, jag ska stå och representera min skola och mitt program. Lär gå ganska bra, även fast jag inte har någon aning om hur detta går till. Var ett tag sedan jag själv stod där och var jätteintresserad av samsam-programmet på vgy.

Förresten, är det någon som vill köpa Newbody-produkter av mig? ;) Försöker skrapa ihop pengar till en studieresa med klassen i höst. 150:-/paket är fan prisvärt, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0