Someday you will find me.

Hemma från skolan. Oasis fyller mitt rum med härlig stämning och jag har precis lyckat boka klipptid nästa vecka! Gäller att passa på när skolan inte ligger och trycker, utan då jobbet gör det istället! Jag trodde inte min chef skulle ta det på allvar när jag sa att jag ville jobba en hel del eftersom jag har lov, men det gjorde han, och det uppskattar jag enormt! Betyder att jag lyckas få ihop mer pengar till sommaren.

Tidigare sa jag att jag skulle påbörja en riktigt bra sommarlista, men det går inte så bra som jag hade hoppats. Jag är inget fan av att strö ut massa låtar i en lista, utan lite måtta måste jag ändå ha! Men det enda jag fått ihop hittills är Per Gessle, Gyllene Tider och Ted Gärdestad. Ska lägga in lite Håkan senare, men vadfan, är det bara svensk musik som får mig att koppla till sommar? Säkert! och Florence med. Kom igen, lite engelskt? Indiskt? Franskt? Spelar ingen roll. Känner mig lite instängd här med min lite för instängda musiksmak....


love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0