The pleasure - the privilege is mine.

Bussen till gymmet går 09.22 och nu kanske ni tycker att det är dåligt att åka buss TILL gymmet för att träna, men jag känner att det blir nice. Så tar jag bussen hem sen också! Tror inte jag satsar på 6km imorgon, men vi får se hur mycket jag klarar. Har träningsvärk som fan i framsida lår just nu och det lär bli värre imorgon. Ska stretcha som en gnu innan läggdags.

Marisa och jag kör en härlig plugglunch imorgon. Efter det blir det jobb i två timmar. Så får jag inte glömma att köpa den fina tröjan på H&M! Eftersom jag jobbade över idag så hann jag inte till någon butik innan de stängde. Jävla söndag. Jävla öppettider. Alla borde köra utefter Kista centrum.


Denna + snygga jeansshorts i sommar när man har pepparkaksbruna ben = like!

Kommentarer
Postat av: mami

Fiint o söt <3

2011-02-20 @ 22:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0