What an amazing lady.

För två dagar sedan mailade jag min studie- och yrkesvägledare och frågade lite grejer angående avtentning och lite sånt. Har man fått svar? Nej. Vad är det med lärare och att inte höra av sig i tid? Eller, i tid och i tid. Hon är bara allmänt jättelångsam på att maila tillbaks. Vad gör jag? Stalkar henne i skolan imorgon? Ja, vad vet jag vad jag ska göra... Det låter nästan som en bra idé

Så ska jag bära med mig 40 new body-kataloger! Yeah you heard me. Ni som känner att ni vill köpa new body-produkter kan ju bara höra av er till mig, så sponsrar ni delar av 09spa's klassresa till Berlin i höst :)


nu får väl Jennie och lilla Steven i hörnet representera hela klass 09spa. Vilken ära!

Kommentarer
Postat av: M

Oooooooooh!

2011-02-03 @ 14:39:05
Postat av: steffi

like!

2011-02-03 @ 20:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0