Afrikansk stamdans and all that.

Skolan uppskattades inte. Började med 'arbetsmiljö och säkerhet' idag och jag kan säga att det nog kommer bli den tråkigaste kursen jag någonsin kommer läsa. Att vi har världens tråkigaste vikarie gör inte saken bättre heller. Efter sportlovet får vi "tillbaks" våran riktiga lärare som tydligen är världens torraste? Shit, vad jag har turen på min sida.

Felicia och jag afrodansade idag. Det var kul. Riktigt jävla kul. 60 minuter sådant och sedan 40 minuter gym på det. Förstår ni hur mör jag är just nu? Förstår ni vilken träningsvärk jag kommer ha imorgon? Och dagen efter det? Ja, tydligen är jag efterbliven. Träningsvärken jag lyckas skaffa mig är alltid som jobbigast två dagar efter att jag har tränat. Hur går det till? Mamma säger att det är ganska normalt, så jag litar väl på henne.

Seg som jag är så ska jag hoppa in i duschen nu! Skulle egentligen ringt ett visst samtal, men så blev det inte. Ska bara lyssna klart på 'heaven knows i'm miserable now' av the smiths och efter duschen blir det lite mer 'makeovermani' för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0