Dags för fredagsmyyyys!

Mitt fredagsmys lär förhoppningsvis bli lite mer annorlunda än vad ni tänker er, om jag lyckas ta mig i kragen och göra det jag måste dvs - plugga pedagogiskt ledarskap och lite matte. Jag har prov på måndag och redovisning på onsdag. Så måste jag förbereda en observation på tisdagen. How the fuck...? Jaja! Måste snabbt hitta vad jag ska ha på mig denna dag, sen måste jag dra till bussen. Är inte taggad alls på den här skoldagen. Arbetsmiljö & säkerhet som första lektion - probably the most boring class in the world. Men vad ska man göra? Jag sa nej till spanskan, vilket verkligen var ett bra drag av mig med tanke på att det ändå bara skulle lett till ett IG. Synd där, meritpoäng, but that's the truth. Hoppas ni snuttepluttar hittar på något extra kul ikväll, och i så fall hoppas jag att ni har lite kul från mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0