Det förvånar mig.

Detta är en speciell kväll. Inte bara för att jag har pluggat matte i fyra timmar och för att det har gått helt okej-bra, utan även för att en anonym bloggläsare har kommenterat och bett mig skriva om mer "intressanta" saker och att denne älskar min blogg. Är det här ett skämt? Om inte så är jag fan riktigt glad just nu för den kommentaren gjorde min dag, trots negativiteten om mina ointressanta inlägg, men det är något som inte direkt har kommit som en chock för mig eftersom att min blogg är just det - ointressant. Men tydligen älskad!

Jag ber om ursäkt för att mina inlägg inte innehåller något vettigt eller så, men ibland så försvinner alltihopa bara. Att någon påpekar det är bara amazing, eftersom jag gått och väntat på att någon ska göra det. Kan tyvärr inte säga att jag kan lova att mitt liv kommer bli mer intressant, men jag kan säga att jag tänker försöka! Den här helgen kommer bli ganska fylld. Oklara planer med en viss mister imorgon och utgång med lite folk på lördag. Får inte glömma plugget på söndag då! Vem taggar med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0