Detta kan kallas sovmorgon.

Jag vaknade för en kvart sen. Förstår ni? Det är hur jäkla skönt som helst. Vaknade även klockan åtta imorse och trodde att jag skulle upp. Fick ett sms vid den tiden och antog att det var alarmet som hade ringt, sen såg jag att jag kunde sova ~3 timmar till. Ni kanske förstod min lycka då? Lite?

Mamma är ledig från jobbet idag, imorgon och på fredag, tydligen. Jag avundar henne, men det som är bra är att hon nu bestämt sig för att göra pannkakor till frukost, till mig då. Det vattnas i munnen när jag tänker på det. Fast måste göra mig i ordning. Orkar jag? Nej. Efter det ska jag småstressa runt lite i stan. Byta plånboken som har bestämt sig för att gå sönder, köpa en blazer, kolla runt lite. Det skall bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0