Do you see me?

Jag vill skjuta mig i huvudet flera gånger om bara för att jag nu inser hur jäkla trött jag är. Och skolan börjar om mindre än en vecka. Ångest? Ja visst. Jag insåg igår att ett arbete måste vara inlämnat dagen då skolan börjar, men att jag har själva arbetet på mitt konto i skolan. Vad tänkte jag med där? Orkar jag göra klart ett arbete om mellanöstern-konflikten på en kväll? Och inte bara en kväll utan kvällen efter den första, riktiga skoldagen. Ibland är jag riktigt dum.


langar chillmode idag

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Take it easy! Gör om, gör rätt. Ikväll blire sängdags tidigare! :D

2011-01-04 @ 10:44:37
Postat av: elliiiie

såft med idomin också, me like

2011-01-04 @ 13:20:17
Postat av: S

Du vet att det aldrig kommer hända Mathilda. Jag ska fan kolla greys hela natteeeeeeeeeeeeeen



Eller hur Ellinor? Så jävla vackerrrt

2011-01-04 @ 22:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0