Don't judge the book by it's cover.

Plugg-Fia är i farten! Fan vad det känns som att skolarbetet flyter på just nu... and I like it! Tidigare har jag aldrig orkat ta tag i saker men nu börjar jag ta det mer seriöst. Jag menar, minst VG i alla ämnen fram till studenten, ganska hög press, eller vad säger ni? Ska alldeles strax ringa Felicia och skriva klart våran rapport i svenska som ska vara inlämnad imorgon, senare ska jag iväg. Mot staden igen. På bio. Winter's bone. Med Måns, Caroline och Jonas. Är jag taggad? Jag vet faktiskt inte om jag är det. Det verkar vara en av de sämsta filmerna jag någonsin blivit tvingad och se, men jag ska inte vara alldeles för fördomsfull. Vad fick den på imdb? 7,5 = pretty okay. Får se hur kvällen blir!

Gick inte att lägga in videon direkt på youtube såatteee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0