Du bara får mig att hänga kvar.

Inte uppdaterat sen igår och det känns som en evighet sedan! Vi kom hem så sent igår så jag orkade inte slänga upp något, så jag tänkte att jag kunde göra det idag istället, när jag hade vaknat. Nu har jag lite bråttom, men det är klart jag prioriterar bloggen föra påklädning/sminkning! Bion då? Winter's bone. Helt OK! Fick bra betyg av IMDB och jag antar att den fick ganska bra betyg av mig med. Jävligt tung film, om jag får säga det själv, så det kanske var lite fel filmval på en onsdagkväll då man helst av allt bara ville sova.

Idag ska jag plugga matte efter skolan. Funderar på ifall jag ska gymma efter det...? Ska jag? Ska jag inte? Tar med mig grejer för säkerhetsskull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0