Eftermiddagsplugg på min lediga dag is le awzum.

Två timmar och tjugo minuter senare så är jag, Emma och Benjamin klara med vårat ped-plugg. Ifs drog Benji lite tidigare, så jag och Emma har suttit här i hundra år för att se till så att lektionen imorgon blir så perfekt som möjligt. Jag är ganska nöjd faktiskt. Har t.o.m. skrivit talkort! Det går bra nu, kompis. Det går bra nu. Snälla snälla snälla, håll en tumme för mig imorgon. Höger tumme for good luck, liksom.

Jag ska nu vidare in mot stan för att kila iväg till Oasis och få tillbaks pengar för min plånka som gick sönder för ett tag sedan. Ikväll blir det bio med Carro, Måns och Jonas. Vi ska se Winter's bone, som verkar asweird, men förhoppningsvis är den bra. Efter det blir det hemgång och ännu mer plugg via telefinken med Björn! Update: Bion blev flyttad till imorgon så det blir bara massvis med plugg med Björn istället - me like!


Doors slam
Lights black
You're gone
Come back

Stay gone
Stay clean
I need you
To need me


Kommentarer
Postat av: Emma

Det kommer gå bäst imorgon!!! :d <3

2011-01-25 @ 21:39:30
URL: http://elmyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0