Fast forwarding vore ganska nice.

Jag vill inte plugga. Jag vill inte sätta mig och läsa Makeovermani. Jag lär nog göra det. Jag, jag, jag. Har suttit nere och käkat middag/pratat om New York/Rhodos och jag orkar snart inte längta mer. Det är 12 veckor kvar till NYC och det är ~6 månader kvar till Rhodos. Kan inte tiden bara gå liite fortare? Så har jag medarbetarsamtal på jobbet i början av April. Jag vill resa långt härifrån. Jag vill bort från Stockholm och bort från skolan. Jag vill inte behöva tänka på plugg. Jag vill inte behöva göra massvis med grejer bara för att jag måste göra dem. Jag vill ta det lugnt. Jag vill chillaxa. Jag vill steka sönder på en strand i Grekland. Jag vill shoppa upp alla mina pengar på gatorna i New York. Jag vill så mycket. Det må vara ett tag kvar men SNART är jag där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0