Felicia hotar mig.

Jag har ingenting att skriva, det står helt stilla i mitt huvud, men ändå finns det människor som vill läsa min blogg. Vad är detta? Mina vänner, ni är väldigt intresserade av mitt händelsefattiga liv, and I like it.

Det blev inget Greys Anatomy. Nu är klockan alldeles för mycket och jag måste gå upp klockan (typ) halv åtta imorgon. Det är alldeles för tidigt. Varför börjar skolan nu för? Varför kan vi inte ha lov, några dagar till? Bara halva gymnasietiden kvar nu, sedan är det studenten som gäller. Sen har jag livet att se fram emot. Och på tal om livet så har jag visst bokat in mig på ett möte med våran studie & yrkesvägledare på skolan. Jag vill söka till juristlinje i Uppsala eller så när jag har tagit studenten och varit borta ett år och jobbat. Men jag är så förjävla orolig över att mina betyg inte kommer räcka till. Visst vet jag inte hur det kommer gå i alla ämnen och jag kämpar på som en jude, men det kanske inte hjälper? Vad gör jag om jag inte kan bli advokat? Min kloke fader sa att jag måste ha en back up-plan. -"Självklart har jag en sådan, sa jag! Journalist är någonting jag kan tänka mig att bli." men jag fick ett suckande till svar, -"Journalistlinjen kräver bättre betyg än jurist.", Jaha, okej? Kanske ska jobba på donken i resten av mitt liv istället för att oroa mig för sånt här skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0