From a whisper to a scream.

Jag hatar att ha mitt förbud och gå runt och vara konstant sugen på någonting. Choklad. Fatta vad gott med choklad? Mmmmarabou.. Istället äter jag nyttiga saker. Eller nyttiga och nyttiga... Sådant som är bättre än godis och annat sött. Gjorde mig en smoothie för fyra timmar sedan och för två timmar sedan åt jag en macka. Ikväll har jag planer på depp mode. Jag vill äta choklad, ben & jerrys och allt annat som finns i världen som gör en fet, men istället blir det smoothies, mackor och kanske lite mörk choklad på det. Hujedamig vad nyttig jag är, eller hur? När man inte har tid att träna lika mycket som förut, då får man köra på att påverka sin kost istället.

Greys har varit igång hemma hos mig ända sedan jag kom hem och jag kom hem klockan 13.40. Hur lite liv har jag? Måns och några andra bjöd med mig på bio. För att se 'The Tourist' men eftersom jag är bundis med IMDB och känner att den filmen inte verkar så bra så tackade jag nej. Maybe it was for the best.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0