Fruktansvärt osäker.

Jag har kommit underfund med att 'fruktansvärt' är ett väldigt bra ord. I denna stund sitter jag här och försöker klura ut saker på egen hand. Hur tror ni att det fungerar för mig? Svaret är 'Inte bra.' Faktiskt i närheten av 'katastrofalt'. Nu har jag en hel del att fundera på och jag blir riktigt förbannad på sakers timing. Från att mitt liv suger till bäst i världen, till bra, till bäst och därefter till klurigt.

Idag pratade jag med Marisa på skype. Underbara, dvärgväxta Marisa som befinner sig i (förbannade jävla) Thailand (förlåt) och som varit där i snart en månad. Nästa vecka kommer hon hem och hon har gjort det klart för mig att jag inte kommer slippa ifrån att vara med henne. Är det något jag uppskattar? Gissa tre gånger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0