God natt?

Två greys-avsnitt senare så orkar jag mig på att skriva ett inlägg. Jag fattar egentligen inte hur jag orkar vara uppe tills nu med tanke på att jag jobbade 12.30-19.00 idag och att jag ska jobba 11.30-20.00 imorgon. Förstår ni hur mycket jag vill ta livet av mig? Att jag ens tog på mig det passet, dumma jävel. Tänker på pengarna!

Så, ja. Inget Nynäshamn ikväll. Ville inte stressa på fikan + att jag var alldeles för trött för att åka någon annanstans än hem efteråt. Borde egentligen ha gått och lagt mig direkt när jag kom hem, men dum i huvudet som jag är så struntade jag i vad jag borde gjort och gjorde det jag ville istället. Nynäs får bli någon annan dag i veckan. Skall fixas något schysst, har jag hört. Och fikan, ja! Vi hade det trevligt på café 60. Två koppar te senare var vi på väg hemåt. Stötte på random snubbe på tuben som ställde världens mest idiotiska frågor och som bara var väldigt konstig. På bussresan hem trodde jag att jag skulle dö av trötthet, nu känns det som det igen, så jag ska leta upp Saphira, sedan blir det sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0