He shot me down.

Känns som att jag varit lite dålig på uppdaterar-fronten, så vi kör lite nu då! Sitter hemma hos fröken Skoog och har precis duschat. Ska göra asgod korvlunch(haha) och chilla lite! Gymmade sönder idag och det känns jävligt great, faktiskt. Vid 17-tiden ska jag iväg till skolan och träffa Emma för att plugga lite ped, vilket jag egentligen inte orkar/vill, men måste.

Igår kväll låg jag och Carro i sängen och kollade på Victoria's secret fashion show 2010 and I loved it. Lagom tagg-mode inför gymmet morgonen efter, eller vad säger ni? Nä? Kanske lite långsökt? Äsch! Mat nu :D


Kommentarer
Postat av: mattson

shit va korv de bläääv! värsta taggggggg

2011-01-25 @ 12:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0