I need you today.

"Hej Sofia Sandwall! Dina varor från Bestsellershop.com/BZT Fashion har kommit.", förstår ni hur glad jag blev när jag läste det mailet? HELL YES! Äntligen har min topp från ONLY kommit :D Måste bara ta mig i kragen och åka till orminge centrum och hämta paketet. Imorgon kväll? Imorgon bitti? Återstår att se.


tihi

Andreas och jag fick i uppgift att diska en hel del grejs i köket för inte så längesedan. Andreas did the work, jag stod mest och argumenterade för vilka filmer som var bra och vilka som inte var det. På tal om film så ska jag, My, Adam & Felicia gå och se 'Easy A' imorgon. Är jag taggad? Imdb har gett den 7.3/10 vilket verkar lovande! Nu ska jag inte snacka skit längre utan det blir Greys Anatomy och smsande för min del. Kanske skriver något ännu mer ointressant senare, om inte - good night!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

shoppa shoppa :D:D Hoppas den är fin på!

2011-01-06 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0