I won't be found.

Jag ska nu åka hem till pappa. Till tyresö! Känns som att det var hundra år sedan, men bara två veckor, to be honest då. Saphira springer runt i huset, mest inne i mitt rum. Mamma säger att hon kommer sakna mig och att hon inte vill att jag ska åka. Men när jag är här så visar hon inte direkt att hon älskar mig? Jag tror att mamma ljuger. Eller så är Saphira en utnyttjare. Vilken bitch. Vilken söt bitch*


här har vi henne! och så bjuder jag på en ~6 månader gammal bild på mig

Kommentarer
Postat av: Felicia

Adam tycker du ser ut som en nektalinkaktus

2011-01-17 @ 18:42:55
Postat av: S

Nektalinkaktus? Då tycker jag adam kan förklara vad det är för något

2011-01-17 @ 19:40:44
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0