I'm falling for you.

9 timmar två dagar i rad är ganska nice. I alla fall om jag tänker på pengarna jag får. Sen hur lätt de kommer spenderas på jätteonödiga saker är en annan femma...

Imorgon ska jag och Mathilda dricka öl som män. Eller, jag ska dricka öl som en man. Ska häva öl. Mängder. Eller? Låter lite halväckligt. Jag var sjuk förra veckan då dessa peeps sågs men det är väl schyrre att de kör denna vecka med? Känner att det är dags att spendera lite pengar på alkohol. Sist var ju juldagen och det var en kväll som jag försökt förtränga i några veckor nu

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det blir fun ikväll!



Hahahaha, varför ska du förtränga det för?! Det var en underbar (t misslyckad?) kväll! pussssssss

2011-01-05 @ 10:12:06
Postat av: S

Ha ha ha.... den kvällen var, som du säger, underbart misslyckad... hahaha :D

2011-01-05 @ 10:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0