Inte här för att ha roligt?

HEJHEJ! Om en timme ska jag till Mathilda och göra mig i ordning inför utgång! Jag, Mathilda, Linnea, Linda, Sofia, Ellen och lite andra peeps ska spåra sönder ikväll! Ellen och Linnea har fyllt 18 och det måste ju givetvis firas, eller hur? Vi ska till något place som heter Magenta. Jag har bara hört negativa saker om placet men jag hoppas att mina källor har fel. Annars har jag förberett mig genom att skriva upp mig på massvis med andra listor. Redo för att stiga in i dimman? OM! Dunkar Highway man och ska snart sminka mig lite. Platta håret? Pröva outfits?

Förmiddagen och eftermiddagen på jobbet gick förövrigt bra. Skulle egentligen bli hello kitty-målad, men det hände inte (tur det). Skrattade åt Mathilde och Niklas som blev ansiktsmålade istället för mig. Har sluppit det två gånger, hur duktig är inte jag?

Kommentarer
Postat av: Niklas Söderström

Ja, vi blev ju supersnygga. Verkligen.

2011-01-29 @ 20:17:46
URL: http://www.soderniklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0