I've looked everywhere for you.

För inte alls längesedan när Felicia cancerhostade på mig och hela världen så sa jag "Det är det jag hatar med mitt immunförsvar. Så fort jag är i närheten av sjuka människor så blir jag det med, några veckor senare" och ja, vad händer nu? Det kliar i min hals! Jag hatar sjuka människor. Om jag blir sjuk igen så kommer jag ta mitt liv. Eller nej det kommer jag inte göra, det var bara lite överdrivet. Kommer bli ganska så jätteledsen i alla fall. Varför kan inte alla vara immuna mot virusen som andra bär på? Tänk om det fanns så oändligt många förkylningsvirus som gjorde att man aldrig kunde bli smittad av någon annan, utan att man typ bar på dem genom hela livet och att de dök upp några gånger per år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0