Jag vet inte vad du vill.

Nu - vaken. Om några timmar - jobba. Efter jobbet - plugga hemma hos mig med Felicia. Imorgon - Jobba. Älskar mina helger. Den enda lediga dagen jag har är på söndag om typ två veckor då jag inte jobbar, what so ever. Men får se ifall det ändras. På tisdag är vi lediga från skolan men mina vänner och jag i pedagogiskt ledarskap har bestämt oss för att vi ska ses både på måndag och på tisdag för att förbereda våran lektion om "Waldorf-pedagogiken"(kallar man den det?). Så inte blir det ledighet för mig inte! Har inte några pengar heller och inga pengar betyder nada utgång vilket leder till en ledsen Sofia. När lönen kommer untzar och woopar vi till det och kör världens mest galna kväll ever, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: felicia

Nästa helg ska vi supa skallarna av oss. Skiter fullständigt i att vi jobbar dagen efter. Kommer inte låta dig vara torr och stanna hemma när det är TOMS 18 ÅRSFEST!!!

2011-01-15 @ 12:31:44
URL: http://feliciahultin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0