John. Tucker. Must. Die.

Hur längesedan var det man såg den filmen? Helt seriöst, jag hade glömt bort den. Tacka vet jag inte vad för att jag gick in på tv.nu imorse för att se ifall det fanns något intressant att kolla på. Egentligen orkar jag inte uppdatera, men jag har fått order om detta och måste därför göra som denna personen säger för att tillfredställa min(a) flitiga läsare.

Bör gå och lägga mig. Upp och hoppa klockan nio imorgon för att göra mig i ordning och dra till jobbet. Varför i hela vettet var jag tvungen att tacka ja till ett långt pass när Patrik ringde imorse? Ta mitt liv. Skjut mig i huvudet. Gör någonting.


snügg jefel

Kommentarer
Postat av: Mat to the hilda

Sluta säga åt folk att skjuta dig!!! ;Q

2011-01-09 @ 00:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0