Komplicerade jävla feelings jag har.

Yes! Har inte uppdaterat på hundra år sedan känns det som... kanske för att det var ett tag sedan sist! Nu sitter jag här och känner att jag äntligen kan slappna av och bara ta det jäkligt jävla lugnt. Jag har pratat av mig en hel del med Caroline och vi har kommit fram till en del saker and all I can say is that it's all good.

Igår lirades det en hel del hemma hos Tom ute på Värmdö. Grabben fyllde 18 för inte så längesedan och styrde självklart världens partaj! En del av oss blev lite fullare än alla andra (F to the elicia.... puss) men kvällen började trevligare än trevligast och slutade ganska trevlig med! Slutade bara upp med världens fetaste blåmärke på foten och ett på knät. Kul att man inte riktigt vet vad man har gjort för att åstadkomma dem men...

Trots denna bakfylla och sömnlöshet så bestämde jag mig för att dra iväg mot ikea med Mathilda, lite tidigare än planerat. Kom hem med 6 ljus, en ljusbricka, 8 galgar och en ljussläckare. Tänkte köpa med mig en awesome skinnsoffa, en grym fåtölj, en jättesöt pläd och ett bäddset, men kände inte att jag hade musklerna till att få hem allt, annars så..... Pläden hade jag inte pengar till så det räckte ba, hehehehe typ. Inte tog söndagen slut bara för att ikea gjorde det! Matteplugg hemma hos Måns var det som väntade, men inte blev det mycket sådant. Jag, han och Jonas låg i sängen och halvdegade ett ganska rejält tag, vilket jag kände var behövligt. Så, usch vad mycket text det blev, men där fick jag ihop min helg i alla fall!


Den enda bilden där jag inte ser ut som en full jävla bajskorv, vilket jag egentligen gör, meneeeeh. Har inte riktigt någon aning om vem bruden bredvid mig är, men klart hon skulle vara med på bild med mig ändå!

Kommentarer
Postat av: Matti

RHODOOOOOOOS!!! <3



Bra helg hörredu, igår var jättemysigt! Puss pårej

2011-01-24 @ 08:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0