Morgonröst.

Bara jag som lider av att alltid snacka som en gammal rökig gumma på morgonen? Förstår inte riktigt vad jag lider av, men jag vet att jag är ganska ensam om det, ibland.

Patrik, en av mina skiftledare ringde mig imorse. Vid klockan nio. Vad är oddsen? Precis det jag trodde skulle hända, hände. Men han förstod att jag ville vara ledig idag, eftersom det är den enda dag då jag är 100% ledig. Tog ett tag för mig att somna om, men det gick, och jag vaknade för 15 minuter sedan. Dags att göra mat snart. Köttbullar och makaroner? Bara jag som är så förbaskat sugen på det? Och greys anatomy så klart.

Herr odel ska hjälpa mig att skaffa ett abonnemang. Yes, jag känner att det är dags, snart. Tydligen billigare, men ändå läskigt. HE HE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0