N pa n pa n partey!

Äntligen hemma! Dock bokat in mig på ett tvåtimmarspass imorgon. 11-13.00. Vad lider jag av? Patrik ringde och lät så ledsen och jag är alldeles för snäll. Vad skulle jag gjort? Fick honom i alla fall att sätta mig på en egen kassa - go me!

Nu har jag snackat med Felicia lite om resor och sånt tjafs. Vi försöker lösa det på bästa sätt eftersom två av oss flickor vill vara där en vecka, medans vi andra vill vara där i två. Shit vad jag är taggad! Måste jobba massa, måste lägga undan massa. Hur ska jag ha råd med massa shopping i New York OCH massa festande på Rhodos? Det kommer lösa sig, som fan. Nu ska jag loda runt på Ving, Fritidsresor och Apollo. En helt vanlig torsdagkväll, typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0