N partey n partey n partey n pa n pa n partey!

Ingen uppdaterar på facebook, fröken tidspessimist gick upp tidigare än en gång och sitter här och svär över att hon inte gick upp lite senare. Har packat ihop i princip hela mitt liv (fast nej) som jag behöver ha med mig ikväll och jag är taggad till tusen!!!!! Outfit, frisyr, smycken och smink är redan bestämt och jag vill bara att denna jobbdag ska gå så jäääkla fort. Felicia börjar jobba klockan ~16 så då har jag någon att tagga sönder med. Det där med sovplats är en jävligt oklar sak för mig just nu och jag hoppas att det löser sig. Börjar jobba klockan 10 imorgon bitti också, PLUS att  det är söndag vilket betyder att nada bussar går. Vilket betyder att jag kommer vara på jobbet alldeles för tidigt pga det. Jäkla sl. Och jäkla Värmdö, som ska ligga så utåt helvete.

För att inte väcka pappa och Lena så sitter jag här med hörlurarna inkopplade och musiken är igång. 10-18.30? Hur ska jag klara det? Hoppas jag inte har glömt något bara!



lite halvoseriöst sådär, men varför inte? vad gör vi? NU KÖR VI (fast lite senare)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sööööt! Ikea imorrn wiiieieieiei!

2011-01-22 @ 12:45:15
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0