New York, New York - you're gonna love it here.

Lite omväxling att sova i tyresö mitt i veckan, och ganska skönt. Ska snart dra iväg mot vårdcentralen och kolla upp en grej som har stört mig ett ganska bra tag men tänkte slänga in en liten update innan jag drar!

Som de flesta av mina läsare vet så ska jag till New York i en vecka i april. 19e till 27e, hur awesome är inte det? Idag pratade vi en del om det när vi åt frukost. Pappa och min låtsasmoder berättade om vart vi ska bo och lite sånt. Get ready for this - vi ska bo i en egen lägenhet en bit ifrån staden. Man har fått order om att säga åt taxin att inte ställa sig framför alla motorcyklar för våra grannar är nämligen Hell's Angels. Hahaha, vad jag skrattade när Lena berättade det. De som äger hela stället är tydligen värsta hare krishna-folket, vilket låter jättemysigt. Förstår ni att jag längtar ihjäl mig?




Lite halvkassa bilder, men shittsan vad jag vill dit!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Looking really gooood! Akta dig för HA bara ;)

2011-01-14 @ 08:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0