Nollåttatjugoåtta.

Klockan är alldeles för lite för att jag ska vilja gå upp, äta frukost, göra mig i ordning och dra till jobbet. Men det är det jag håller på med. Om en kvart drar jag mig till bussen för att sedan jobba i 6 timmar. 10-16. Tänker på kass lön och kasst ob, men tänker även på Rhodos, New York och London.

Ikväll ska jag hem till pappa igen. Känns som att det var ganska längesedan. Och imorgon har jag världens sovmorgon - börjar 11.30 och på tisdag är jag ledig. Dock ska jag plugga med gänget från pedagogiskt ledarskap, vilket jag egentligen inte ser fram emot. Adjö!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du bara jobbar och jobbar.. ska döpa om dig till askungen :(



Puss snuttiplutt!

2011-01-16 @ 11:22:45
Postat av: S

Hahaha :D

2011-01-16 @ 17:38:17
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0