Nykter kväll, däremot riktigt trevlig!

Blev det nå plugg när jag kom hem? Icke sa nicke. Så jäkla dålig är jag. Direkt när jag kom hem kände jag mig grymt rastlös. Mathilda ringde och frågade ifall jag ville komma över hem till henne. Magsan (hennes syster) fyllde 18 i veckan och det firades med tjejmiddag/utgång och tydligen fick jag komma! Shit, så trevligt. Klart jag inte bangade. Dock bara det att det hade varit mycket bättre ifall jag hade stannat hemma och pluggat.

Nu har jag duschat, smörjt in mig och ska snart sova. Pratar med Åke och försöker övertala honom att låta mig sova hos honom imorgon natt. Jag jobbar både imorgon och på söndag. 10.00-18.30 respektive 10.00-16.00. Vem vill skjuta mig först? Du? Jag? Du där? Vi alla kan nog göra det samtidigt för efter den här helgen lär jag inte vara på det bästa humöret, alls. Matteprov på måndag, lets go lets go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0