Nymålade naglar och Lasse på hög volym.

Vill ni veta vad jag åt idag? Broccoli, stekt kött och matvete. Jag hatar egentligen broccoli. Eller, jag hatade broccoli. Antar att jag har växt ifrån den hatfasen. Positivt? Yes sir. Nu kanske ni undrar varför jag ätit så nyttigt idag (nej jag vet att ni inte undrar, men jag berättar det för er ändå!) - pappa och Lena kör på GI-grejs, vilket de brukar göra några gånger per år och jag och Caroline har sagt att vi vill vara med. De är mer extrema för jag menar, jag fick ju käka matvete till och det får inte de göra. Så okej, jag har mitt godis/onyttigt-förbud, jag springer som en galning på jobbet, jag ska sätta igång med träningen nu igen OCH jag äter nyttig mat hemma (annars skär jag ner på kolhydrater). Ni kanske förstår att jag satsar som en jävel för att inte sluta upp som en fet valross till sommaren? Det går bra nu, kompis. Det går bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0