Om det slår gnistor är det knappast dig jag tänder på.

Godmorgon, flickor och pojkar! Imorse insåg jag att jag bara har en lektion idag och därför bestämde jag mig för att strunta i den. Engelskan, då vi ska kolla på några klasskamraters film och bara chilla med livet. Är det mer värt att stanna hemma då? Ja, det är det.

Sitter i mitt rum och försöker lista ut ifall de där doftljusen fått mitt rum att lukta godare än tidigare eller om det bara luktar äckligt. Nu menar jag kanske inte äckligt, utan mer åt söt-hållet, för that's the way it is. Egentligen orkar jag inte bry mig och jag tror jag väntar tills Caroline vaknar. Hon stannar också hemma idag. Skönt att ha lite sällskap, känner jag. Dock kommer hon väl sova tills ikväll, vad vet jag?

Kom på att jag VERKLIGEN MÅSTE bestämma mig när det gäller invididuella(hahahahaha awesome stavfel - individuella) val. Engelska C har jag bestämt mig för, men vad mer? Så måste jag välja vad vi ska göra på idrottsdagen. Det förstnämnda kan jag bara göra på skolans datorer.. FML

Kommentarer
Postat av: matson

Haha, what's with the rubrik? asbra ju xD

2011-01-25 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0