Please come back to me.

Ljushallen. Skola. Kyla. Inväntar svenskalektionen som är alldeles för lång på fredagmorgnarna och chillar med facebook medans mina kamrater sitter på lektion. Vilken tur att jag inte behövde gå på tekniska psykologin. Random att jag mailade läraren och skrev till honom att jag inte kunde komma, ändå.

På vårdis fick jag träffa en Mikael! En lång en! För att förklara för er hur lång han var så säger jag såhär - mannen var tvungen att gå med huvudet riktat nedåt för att inte slå i huvudet i taket. Förstår ni? Ifall jag hade varit han och ifall jag hade jobbat på vårdcentralen i tyresö så hade jag klagat. Jag hade tvingat kommunen att antingen betala för en göramigkortare-operation eller höja taket helt enkelt. Inte ska man gå runt och få nackspärr på jobbet inte! Men i alla fall - det gick bra. Fick berätta en hel del grejer om mig och mitt öga och besöket slutade med en remiss till Södersjukhuset. Väntetiden därborta varierar men är oftast runt en månad, så alltså kommer jag få en ny tid inom en månad. Hur härligt är inte det? Hoppas på att jag slipper operation bara, för det vore ju läskigt

Kommentarer
Postat av: Mathilda

göramigkortareoperation.. spännande. Han får väl böja på benen när han går! Mer ergonomiskt :D



Håller alla tummar jag har för att du slipper operation.. men det vore lite cool :D

Puss på dig!

2011-01-14 @ 11:31:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0