Put my back up against the wall.

Ikväll när jag var på väg hem från jobbet, satt på bussen, så fipplade jag runt lite på min ipod. Bytte låtar titt som tätt, kollade runt lite allmänt. När jag sedan tog blicken ifrån skärmen för att kolla fram i bussen (jag satt längst bak i mitten) mötte jag en människas blick. Inte för att jag vill vara sådan, men denne mannen hade utländskt ursprung och han satt och kollade på mig. Log. Först fattade jag inte riktigt att det var mig han kollade på utan jag trodde bara att han kanske kände tjejen som satt bredvid mig, vad visste jag då liksom? När jag haft ögonkontakt med killen ett tag (några sekunder bbba) så inser jag att det är mig han kollar på. Innan han vänder huvudet framåt igen så blinkar han till med ena ögat. WHAT THE FUCK? "Vad hände just?", tänkte jag? För att nämna detta igen - jag vill inte vara sådan, jag vill inte vara fördomsfull, men det är precis sån jag är som människa och det var bara nasty. Så gör man inte. Inte om man inte är äckligt jävla snygg. Så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha! Härligt att få läsa the extended version..'



We love our turks

2011-01-31 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0