Rhodos 2011.

Yes, resa och sånt är preliminärbokat till måndag. På onsdag skall alla tjejer träffas, prata, se vad vi kommit fram till och bestämma hur vi gör. Jag taggar som en gnu redan. 6 månader kvar, INGENTING! Fast egentligen så är det ju det.

Mr Odel kommer hit om ~2 timmar och jag måste plugga innan. Jag måste skriva klart mitt äckliga spelkort och jag måste välja outfit till imorgon. Major rollspel/seminarie imorgon. Varför? Vi ska försöka lösa mellanösternkonflikten, försöka komma fram till en lösning. Det är inte ens kul. Speciellt när man tänker såhär - ingen har lyckats komma med en lösning i verkliga livet, varför skulle vi kunna göra det då? Ta mitt liv

Kommentarer
Postat av: ellieee

woopwooop då ses vi på rhooodooossss

2011-01-10 @ 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0