Säg ingenting till mig.

Livet är fan en schlager. En bra sådan. Med jättetöntig och glad musik, fåniga texter och allt däremellan. Jag sitter nu på mitt rum och känner att det enda jag vill göra är att kolla på greys anatomy/sova. Vad är det jag bör göra? Plugga och packa. Ikväll bär det av till mamma igen. Nacka. Saltsjö Boo. Skogen. Där det knappt går några bussar. Hur klarar man sig? Bör nog egentligen tänka på de som inte ens kan ta bussen från sitt hus (Sophia).

Igår var en riktigt bra kväll. Förkrök i gamla stan, limousine till Magenta, vidare till Lobby, Max för att sedan sluta upp på Soft där vi dansade rövarna av oss. "DJ:n" måste ha fått någon nostalgitripp eller något för det var just gamla, sönderspelade låtar som spelades. "Girls just wanna have fun" var en av dem och jag tror seriöst jag skrek sönder min hals. Jag och flickorna kom hem till Mathilda lite för sent, men det var fan värt det. Och idag sov jag ut, för första gången på riktigt länge. Bara jag som älskar att vara ledig från jobbet ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0