Sandis a.k.a Pluggfia!

60 minuters pedagogiskt ledarskaps-plugg tackar man aldrig nej till! Har snart gjort klart min powerpointpresentation som inte kan bli mer simpel, to be honest, och ska snart ner och käka frulle/försöka få in så mycket information om Rudolf Steiner i mitt huvud som möjligt. Avundsjuka? I bet you are. Men innan jag gör detta ska jag fila lite på min samhällskunskapsuppgift! Hur duktig är jag inte på en skala? Hey ho, lets go!

Update: Tycker faktiskt att jag är jävligt duktig som nu har pluggat samhälle i en timme också! NU JÄVLAR blir det frulle och greys. Seriöst, jag är duktig. Säg att jag är duktig.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

ASDUKTIG :D

2011-01-24 @ 16:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0