Sängliggandes hela morgonen, hela dagen, hela kvällen.

Min dag är den bästa och mest chillaxade dagen jag haft på länge. Jag har jobbat alldeles för mycket det här lovet, känner jag nu, men jag kommer verkligen känna att jag förtjänar de pengarna jag kommer få för det. Att få möjligheten att åka dit jag ska åka kommer göra att det känns så jäkla värt. Det här är den enda dagen då jag har varit ledig och då jag inte har gjort någonting alls. Jag ska inte kliva utanför dörren idag. Jag ska bara ligga här. Bli fet och kolla på film. Egentligen hade jag planer på att dra mig härifrån till Trollbäcken, men det får bli av någon annan dag.

Kommentarer
Postat av: Matti

There will come a time,

When Sofia will come to trollbäcken.

Maybe she will bring me a lime,

It would be great, i reckon.

2011-01-08 @ 23:52:31
Postat av: S

Hahahaha, efterblivet.... poetisk är du

2011-01-09 @ 00:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0