So I could stay forever more in your eyes.

Idag gjorde jag något jag lovat mig själv att jag ska skära ner på. Jag shoppade. Jag köpte kläder. Jag köpte ett par byxor och en tröja. Nu sitter jag här och har lite ångest. Jag tycker alltihopa var fint och så, men det känns som att jag köpte grejerna bara för att jag ville, vilket jag ifs gjorde, typ. Ska jag lämna tillbaka det? Eller? NEJ? HAHAHA, skjut mig i huvudet. Just nu är jag ganska hyper. Jag har planerat lite mer Rhodos, pratat med pappa om det och lite om IKEA. På söndag har jag och Mathilda prellebokat att vi ska dit och köpa lite inredningsgrejor. Jag ska ju byta rum här hos pappa. Jag ska få Carolines och Caroline ska ta Christofers. Men jag vill ändå köpa lite saker. Ljus och sånt fint. Så har jag skaffat kort på friskis också. Mathilda och jag ska träna imorgon bitti. Så ska jag träna på onsdag och torsdag också. Jag är så förbaskat taggad. Felicia och jag ska på afrodans på onsdag, hahahaha, jag har alltid velat pröva det och afrikansk musik och sånt är fan min grej. I will go all in, så att säga.

Smsar lite med mr E och lyssnar på 'tallest man on earth' och tänker att detta har varit en jävligt bra dag. Satt på biblioteket i tyresö centrum och läste 'makeovermani' i typ en timme, vilket var jäkligt relaxing. Det är mitt nya hang out.


bok

byxor och tröja då. byxorna är gröna, fast lite mer åt det bruna hållet. jag har ett par gröna byxor, men jag tycker att de är FÖR gröna och dessa kostade ynka 99:- på H&M. Hejhej catch? Tröjan kostade 199 and i like it very much. Det är ganska "matta" färger och det enda den skriker är senvår, försommar, sommar, värme. Give it to me baby

Kommentarer
Postat av: Mathilda

vilket underbart inlägg.. mitt namn var med två gånger.... mmmm milko <3



imorrn blir roligt och Ikea kommer garanterat bli awesome. ska ta med kameran och lägga ut 10000 bilder på face och bloggen. hihihihihih pusss

2011-01-17 @ 21:19:15
URL: http://mathilolda.blogg.se/
Postat av: S

Oooohoooh, I LIKE IT!

2011-01-17 @ 21:23:51
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0