Sommartider, hej hej!

Sitter och chillar med Spotify och Mathilda as we speak. Caroline duschar och jag måste snart dra mig till jobbet. Tvåtimmarsrusch är vad som står på schemat! Efter det ska jag hem och kolla greys och chilla med livet hela kvällen.

Mathilda, jag och Caroline hade en intressant åka utomlands-diskussion i köket imorse. I like. Utomlands i två veckor - check? Nästan check i alla fall. M och jag ska till Ving imorgon eftermiddag och kolla ifall det finns något nice vi kan fixa. Grekland? Bulgarien? Spanien? We don't know.


ge mig rhodos

Kommentarer
Postat av: Mathilda

wwoohohohohoohho pörtyyyyyyyyyyyyyy D:

2011-01-06 @ 14:38:05
Postat av: felicia

Rhodos!!! Party n party n party n pa n pa n party!

2011-01-06 @ 15:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0